Kom gerust even langs

Bekijk openingstijden
4.2/ 31 reviews31 reviews met een gemiddelde waardering van 4.2

Jouw hele interieur onder één dak

Luxaflex dealer in Heerhugowaard en omstreken

Experts in compleet interieuradvies

Wij zoeken een Operationeel Projectcoördinator (32-40 uur)

Wij realiseren totaalinterieurs waar mensen echt thuiskomen. Van idee tot ontwerp, realisatie en de finishing touch. We werken aan interieurs met karakter, persoonlijk, doordacht en duurzaam.

Omdat we blijven groeien, zoeken we een Operationeel Projectcoördinator: een geboren regelaar die overzicht houdt, initiatief neemt en zorgt dat elk project soepel verloopt van start tot oplevering.
Een echte spil in ons proces, iemand die ziet wat er moet gebeuren en het gewoon regelt.

Wat je doet

Je bent de organisatorische kracht achter onze interieurprojecten. Zodra een klant akkoord heeft gegeven op het ontwerp, neem jij het stokje over. Jij zorgt dat alles klopt, van bestelling tot montage, en dat het team op elk moment weet waar we staan.

Je werkzaamheden bestaan onder meer uit:

  • Inmeten van projecten bij klanten

  • Bestellingen plaatsen en leveringen bewaken

  • Goederen binnenmelden, en gereedzetten voor montage

  • Controleren of alle onderdelen van het project compleet zijn

  • Projectdossiers en planning up-to-date houden in ons systeem

  • Planning en aansturing van onze buitendienst

  • Assisteren bij montage of levering waar nodig

  • Afronden, controleren en administratief afsluiten van plaatsingen

  • Servicepunten oppakken met leveranciers en klanten

  • Beheer van magazijn en wagenpark

Je werkt nauw samen met onze interieuradviseurs en monteurs, en bent voor iedereen het vaste aanspreekpunt.

Wie jij bent

Je bent iemand die houdt van structuur, tempo en resultaat. Je hebt plezier in het organiseren van de dagelijkse praktijk, maar weet ook de rust te bewaren als het druk is. Je communiceert helder, schakelt snel tussen kantoor, klant en leveranciers, en pakt zaken zelfstandig op.

Jij bent iemand die:

  • Uitvoerend sterk is, maar ook vooruit denkt

  • Zich als spin in het web voelt tussen klanten, leveranciers en monteurs

  • Fysiek fit is (tillen hoort erbij)

  • Technisch inzicht heeft en oog voor detail

  • Ervaring heeft in, of affiniteit met, interieur, bouw of projectinrichting

  • Klantgericht en commercieel denkt: tevreden klanten geven jou energie

  • Nauwkeurig werkt en cijfermatig inzicht heeft

  • Leergierig is en wil meegroeien met het bedrijf

  • Bereid is om zo nu en dan, in overleg, op zaterdagen te werken

Ambitie heeft om samen met ons Breed Interieur verder uit te bouwen

Wat wij bieden

  • Een veelzijdige functie waarin je verantwoordelijkheid krijgt en vertrouwen

  • Een hecht, betrokken team in een groeiend familiebedrijf met korte lijnen

  • Een werkomgeving waarin kwaliteit, vakmanschap en samenwerking centraal staan

  • Ruimte om jezelf te ontwikkelen, met begeleiding vanuit ervaren collega’s

  • Een salaris dat past bij jouw ervaring en verantwoordelijkheden

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder:

    • 25 vakantiedagen (o.b.v. 40-urige werkweek)

    • Pensioenregeling

    • Reiskostenvergoeding & ter plaatste gebruik van gezamenlijke bedrijfsbus

    • Korting op onze interieur collecties

En vooral: een rol waarin jouw werk direct zichtbaar is in de tevredenheid van onze klanten en de kwaliteit van onze projecten

Het sollicitatieproces

1 . Ben je een match? Dan nodigen wij jou graag uit!

2 . Het eerste gesprek is met de eigenaren: Karel & Sandra.

3 . Bij het tweede verdiepende gesprek ontmoet je het team.

4 . Beiden een goed gevoel? Dan volgt een mooi voorstel.

Ben jij de persoon voor deze rol?

Dus wil je werken bij een team dat met passie en precisie bijzondere interieurs realiseert? Stuur ons dan je sollicitatie voor 20 november ‘25 via dit formulier t.a.v. Sandra Breed.
We kijken ernaar uit jou te ontmoeten!

Jouw gegevens zijn hier veilig